אלפים בעד חזרה לרצועה: "בלי התיישבות אין ביטחון"

    חדשות קול חי No Comments on אלפים בעד חזרה לרצועה: "בלי התיישבות אין ביטחון"

    אלפים בכנס הענק של קואליציית הארגונים להתיישבות בחבל עזה וצפון השומרון, עשרות שרים וח"כים חתמו יחד על אמנה להתיישבות בחבל עזה וצפון השומרון. השר גולדקנופף: "יישוב גוש קטיף מחדש יצרוב תודעה בקרב האויב". השר בן גביר: "צריך לחזור הביתה, ולשלוט על השטח!". ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "צפון השומרון וגוש קטיף – אנו חוזרים"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפים השתתפו בכנס הענק הערב של קואליציית הארגונים לחזרה לגוש קטיף וצפון השומרון בהובלת ראש מועצת שומרון יוסי דגן ותנועת נחלה.

    בכנס השתתפו 10 שרים ו- 10 חברי כנסת מכל סיעות הימין. חברי הכנסת והשרים חתמו על אמנה בה התחייבו לפעול להתיישבות בחבל עזה וצפון השומרון. באמנה נכתב בין השאר: "מתוך מחויבות לערכים הציוניים, לביטחון ילדינו וההגנה על מדינת ישראל, אנו מתחייבים לפעול לחידוש ההתיישבות היהודית בחבל עזה ובצפון השומרון". כמו כן השתתפו משפחות חטופים שדרשו חזרה להתיישבות בחבל עזה כמענה לאכזריותם של חוטפי ילדיהם, וכן השתתפו אנשי ביטחון בכירים שגיבו את הדרישה. את האירוע פתחה תערוכה של גרעיני ההתיישבות ובמהלך הכנס התקיימה צעדה של כ 200 נציגי גרעיני ההתיישבות המתכוונים לעלות להתגורר בחבל עזה ובצפון השומרון ושל מגורשים מגוש קטיף המתעתדים לשוב גם הם.

    בין המשתתפים בכנס: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראשי תנועת נחלה דניאלה וייס וצבי אלימלך שרבף, וכן השרים: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר (עוצמה יהודית), שר האוצר בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית), שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף (יהדות התורה), שר תיירות חיים כץ (הליכוד), שר התקשורת שלמה קרעי (הליכוד), שר התפוצות עמיחי שיקלי (הליכוד), שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), שרה להתיישבות ומשימות לאומיות אורית סטרוק (הציונות הדתית) שרה לאיכות הסביבה עידית סילמן (הליכוד), שר המורשת הרב עמיחי אליהו (עוצמה יהודית).

    חה"כ חנוך מלביצקי (ליכוד), חה"כ ניסים ואטורי (ליכוד), חה"כ עמית הלוי (ליכוד), חה"כ אתי עטיה (ליכוד), חה"כ אריאל קלנר (ליכוד), חה"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית), חה"כ איציק קרויזר (עוצמה יהודית), חה"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית), חה"כ משה סלמון (הציונות הדתית), חה"כ צבי סוכות (הציונות הדתית)

    הגאון הרב דב ליאור, הרב אליקים לבנון (השומרון), הרב דוד פנדל (ישיבת ההסדר שדרות) והרב עוזי שרבף (עמותת הרחיבי).

    ראש מועצת שומרון, יוסי דגן "במקום שיש התיישבות יש ביטחון, במקום שאין התיישבות – יש טרור. 30 שנה משכו אותנו באף בכוח, בנסיגות. גם הפסדנו את חלקי ארצנו האהובה, גם חטפנו טרור ודם וגם חטפנו את השואה הזו והמלחמה הזו. ואנחנו אומרים: הסכם אוסלו מת, עם ישראל חי! אנחנו קוראים מכאן לממשלת ישראל לעשות את הצעד היחיד שידבר בשפה המזרח תיכונית של האזור בו אנחנו נמצאים – לקחת בחזרה את השטח שלנו ולהקים התיישבות בצפון השומרון ובחבל עזה!*".

    דניאלה וייס מראשי תנועת נחלה קראה להתיישב בחבל עזה ולעצור את הסיוע המועבר לרצועה "אנחנו בוחרים עזה יהודית ופורחת! לא חמאס, לא אש"ף משודרג, לא כוח בינלאומי, לא או"ם ולא אונר"א – רק עם ישראל מיישב את כל חבל עזה ושולט בכל חבל עזה. יש דרך להחזיר את החטופים מיד, כל עוד אפילו חטוף אחד נמצא בידי החמאס – לא יינתן שום סיוע משום סוג שהוא לעזה! חיי חטוף שלנו שווים יותר מחיי האויב! לא נכנסים למו"מ עם השטן, מכניעים את החמאס ותומכיו עד האחרון שבהם. מאז ומקדם התיישבות וביטחון מהלכים שלובי זרוע תומכים זה בזה, צה"ל וההתיישבות הם גוף אחד שחי ונושם באותו מקצב. כך היה וכך יהיה בעתיד הקרוב בעזה".

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "היום יודעים כולם שבריחה מביאה מלחמה, ואם לא רוצי שזה יחזור שוב צריך לנצח. אני פונה מכאן אל אדוני ראש הממשלה, חבל להמתין עוד 19 שנה כדי להבין שצריך להחזיר את גוש קטיף! זה הזמן לשוב הביתה! זה הזמן לחזור לגוש קטיף!
    זה הזמן לנצח!!

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אנחנו חייבים להחליט האם אנחנו שוב בורחים, חלילה, מטרור ונותנים לחממה הרצחנית לשוב ולגדול לנו מעבר לגדר, או שאנחנו מפיקים את הלקח, אנחנו מיישבים את ארצינו לאורכה ולרחבה, שולטים בה, נלחמים בטרור תמיד ומביאים בעז"ה ביטחון לכל מדינת ישראל. אתם יודעים מה התשובה! בלי התיישבות אין ביטחון ובלי ביטחון בעוטף ישראל אין ביטחון בכל ישראל!"

    שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: "המלחמה בה אנו נמצאים נכפתה עלינו בעקבות הטבח הנורא, אתמוך בידי ממשלת ישראל לתקן את העוול הנורא ולשוב לבוש קטיף וחבל עזה, שהיה מקום ישוב יהודי מקדמה דנה. יישוב גוש קטיף מחדש יצרוב תודעה בקרב האויב, ויגביר את הביטחון של אזרחי ישראל. צריך כמובן לדאוג למרכיבי ביטחון שיגנו על התושבים, אך אין ספק שחידוש הישוב היהודי במקום יהיה תיקון עוול היסטורי שיסייע בהגנה על עם ישראל בארץ ישראל. אם אכן ממשלת ישראל תקבל כזו החלטה, הרי כשר הבינוי והשיכון נפעל כדי ליישם את החלטת הממשלה ולסייע ביישוב של חבל הארץ הזה, ולחדש ימינו כקדם".

    שר התיירות חיים כץ "הייתי שייך לקבוצה שנקראה 'המורדים' ונלחמה נגד הגירוש מגוש קטיף. באותה תקופה הכרתי את יוסי דגן ועסקנו במשאל המתפקדים. ניצחנו אותו – אבל לא התייחסו אלינו. היום אחרי 18 שנה יש לנו את ההזדמנות לקום, לבנות, לחדש ולהרחיב את ארץ ישראל. נעשה את זה כי בשבילנו זה משחק גמר. אין שידור חוזר, אין מקצה שיפורים. עכשיו ביחד נעשה וננצח!".

    שר התקשורת שלמה קרעי: "אנחנו כאן כדי לומר: לא תהיה מדינה פלסטינית לעולם בין הים לירדן! לא תהיה שליטה של רשות טרוריסטית בעזה. יש לנו חובה לפעול למען אותם כביכול "בלתי מעורבים", למען הגירה מרצון, גם אם המלחמה הזאת שנכפתה עלינו הופכת את המצב הזה של הגירה מרצון למצב ש"כופין אותו עד שיאמר רוצה אני". כדי לשמר את ההישגים הביטחוניים שכל כך הרבה חירפו נפשם בשבילם, עלינו ליישב את עזה בכוחות ביטחון ובהתיישבות יהודית, שיעטפו אותם ואת הארץ הזאת בהמון אהבה. זוהי רוח העם, ואי אפשר לעצור את הרוח! ולשנה הבאה בעזה הבנויה בעזרת השם!".

    שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף: "אנחנו דור שגורש מגוש קטיף ע"י ממשלת ישראל. ואנחנו הדור שחוזר לשם על מדים להילחם עבור עמנו ע"י ממשלת ישראל. הטעות ההיסטורית הזו הייתה כה ברורה ועם זאת, הינה ברת תיקון. כאילו ההיסטוריה נותנת לנו הזדמנות שניה, מעין מועד ב', פסח שני, לטועים, בין במזיד ובין בשגגה. ממשלת ישראל טעתה ב2005, ממשלת ישראל יכולה לתקן ב2024. אני יודע שישנם קטני אמונה לגבי ההיתכנות למהלך הזה, ולהם אני אומר: תאמינו. ואם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין, תאמין שיכולים לתקן".

    השרה לאיכות הסביבה עידית סילמן: "היום, עלינו לומר בצורה ברורה: הניצחון השלם והמלא הוא בריבונות! ריבונות ישראלית בארץ ישראל. האיוולת של עקירת היישובים מצפון השומרון ומגוש קטיף אסור שתחזור על עצמה. לעולם! ובעזרת השם, עוד נשוב לשם! אנחנו חייבים להיות נאמנים לעם ישראל, בארץ ישראל על פי תורת ישראל. נאמנים לזהות היהודית שלנו- לשרשרת הדורות, לתקומת עם ישראל בארצו, ארץ ישראל".

    ח"כ אריאל קלנר (הליכוד): "התשובה שלנו לאויב: חזרנו הביתה, נחזור הביתה. אהבת החיים של עמ"י תנצח את אהבת המוות של האויב. א"י היא ארץ החיים, לא ארץ המוות. כשיגיע היום ונבטל את חוק הגירוש מרצועת עזה, וזה רק שאלה של זמן, כשילדים יהודים שוב ישחקו על אדמת גוש קטיף – אז ידע העולם שניצחנו, אז נדע אנחנו שניצחנו! יחד ננצח, יחד עד הניצחון!".

    ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית): "הגיע הזמן לתקן את חטא ההתנתקות לא רק בגלל אהבת ארץ ישראל של כל הנוכחים כאן. במקרה הזה צריך להיות ברור לכולם – בלי התיישבות אין ביטחון! בלי תמונת ניצחון מהדהדת שכל ילד בכל מקום שמנסה לאיים על מדינת ישראל יבין שיש תמונת ניצחון, שיש מחיר שייגבה ממי שהולך להילחם בעם ישראל! בלי דבר כזה המלחמה הזו בסוף תהיה עוד שידור של עוד מלחמה, ואנחנו נצטרך לחזור עוד פעם לגוש קטיף, נצטרך לחזור עוד פעם עם חיילים לעזה עד שאנחנו נצליח לסיים את זה".

    ראש מועצת קרית ארבע שבנו חטוף בעזה, אליהו ליבמן: "אנחנו נגיע בעזרת השם בקרוב להתיישבות יהודית בגוש קטיף. אנחנו זוכרים בערב כזה ולא שוכחים את כל הגיבורים שנפלו, שנפצעו ושנחטפו, כדי שאנחנו בעזרת השם נשוב במהרה ליישב את גוש קטיף וצפון השומרון.



    0 תגובות